Minden nap Valentin nap 212/365

F e d e z z ü k   f e l   e g y ü t t

Csodavilágban jártam.  Sajnos múlt időben, hiszen szombaton az utam egyéb irányba haladt. Nem lehet mindig egy négycsillagos luxus hotel kényelmét élvezni. Sajnos előfordul, hogy  csak kevés idő jut a pihenésre és feltöltődésre. A Hotel Narád & Park egy kiemelkedően festői környezetben 810 m-es magasságban, elképesztő erdő közepén helyezkedik el. A szomszédban található Mátraszentistván  egy Sípark, nem messze, 3 km-re. A Hotel Narád & Park szálloda Mátraszentimre egyetlen négycsillagos, minőségi szolgáltatásokat nyújtó szálláshelye, és vendéglátó egysége!
Bizony,  a legjobb szolgáltatásokat nyújtja a kikapcsolódni vágyóknak. A képeim szerintem magukért beszélnek. Több bejegyzéshez is csatolok belőlük, ha már ilyen keményen "megdolgoztam" értük. Nagyon szerettem itt lenni tényleg.
Még mindig a legszebb étterem, amiben valaha vacsoráztam (Kép:Első nap készült)
Nem tudtam betelni az étterem kiemelkedően magas színvonalú látványával. Azt hiszem ide nem most jöttünk utoljára. Hiszen maga a Mátra is rengeteg látnivalót biztosít. A mai harmadik napon könnyes búcsút vettünk a Hoteltől, és meglátogattunk az Ásványházat is, mely nekünk nagyon élménydús lehetőségnek számított, mint helyi nevezetesség. Később pedig még meglátogattuk Parádfürdőt. Sajnos most csak ennyire futotta idő hiányában. De majd legközelebb tovább folytatjuk a térség felfedezését.

A háttér egészen elképesztő

Köszönöm szépen a hotelnek az elképesztő fogadtatást és vendéglátást. Minden pillanatát élveztem az itt eltöltött röpke három napnak. Köszönöm szépen a segítséget, a szauna és a masszázs adta lehetőségek kimagasló minőségét. Az úszás lehetősége külön üdítő egy hátfájós lánynak. A vízi masszázs isteni testnek és léleknek egyaránt. Az ételek egészen fantasztikus minőségben és változatosságban készültek és ezt nem csak a szememmel, de az ízlelésemmel is tapasztaltam.
Mennyi fogások egy káprázatos vidéken.
Ha tehetem minden évben egyszer meglátogatom Mátraszentimért, mert a környék túraútvonalai még nagyon sok érdekességet rejtenek magukban. A forrásvizek jótékony hatásairól nem is beszélve.
A hegyi levegő igazi kincs.
Mátrasztenimre egy igazi aranybánya.
Kicsi kincse, kicsi hazánknak.
Különleges vidéke, egy igazán különleges országnak.
Magyarország szeretlek!

„Cool Traveller NEVER SLEEP!‟ A jò Utazó soha nem alszik!‟ - Norina

Mondtam már, hogy imádtam?.. :)

Az újdonság ereje, mert utazni jó.

Beszálltam egy beszélgetésbe a méltán híres közösségi portálon és azt hiszem Veletek is megosztom kedves olvasóim. Meg kell mondanom, hogy bizony a vendég sem mindig viselkedik illően. Például nem illik negyed órával zárás előtt lecsattogni wellnessbe, nem illik az utolsó pillanatban beesni a vacsorára, nem felháborodottan, olykor bunkón beszélni a személyzettel. Illetve, ha már elvárások, azok bizony lehetnek a személyzet felől is felénk vendégek felé. Volt olyan hölgy, akin látszott, hogy ezer a dolga, igen, de volt olyan is, aki készséggel felelt minden buta kérdésre. Minden hozzáállás kérdése, minden a szándékon múlik. Amennyiben mi vendégek pozitívak vagyunk és olykor megértőek, akkor még a legfáradtabb, leg de lenne már ennek a napnak vége emberkének az arcára is molyt tudunk csalni. Legyen ez a célunk. Én konkrétan maximálisan elégedett voltam a szállással és a szolgáltatásaival is. Még túra botot is véltem felfedezni az ajtó előtt. Egyébként arról nem beszélve, hogy a vendégek elfelejtik, hogy azért, mert nem otthon vannak még nem kellene minden igényükről lemondani és enyhén szólva is igénytelenül viselkedni, azért mert "kivannak szolgálva". Én általában úgy viselkedem, ahogy elvárnám, ha én lennék a személyzet egyik tagja, hogy hozzám is szóljanak. Ha mindenki azt adná, amit ő maga is elviselne, talán nem lenne ennyi rosszindulat az emberekben. No meg nem utolsósorban megkeseredett gonoszság. Egyébként a kupon a helyi Ásványházba egy szép gesztus a hotel részéről. (Amit egy másik vendég párnál láttam, hogy milyen boldogan váltották be és mehettek be nézelődni.) Oké, a tv kicsi. Ebben megállapodhatunk. No de kérem szépen ki az aki elutazik azért a Mátrába, hogy tévézzen, amikor a környék tele van csodás túraútvonalakkal és kikapcsolódási lehetőségekkel, az embereknek többet kellene beszélgetni egymással tv nézés helyett. Amit ha nem tévedek otthon is lehet művelni. Az úszómester pedig készséggel állt rendelkezésünkre, úgy egyébként. Én viszonylag alacsony vagyok, de imádtam, a pipere tükröt, meg a tükröket a szobában. Meg, hogy volt hajszárító is. Szóval összességében én tényleg maximálisan elégedett voltam. Egyébként a finnyás vendégeknek egy-két jó tanács: saját fürdőpapucs használata ,akár zuhanyzás közben is. A fürdőszobai poharak inkább dísz elemek nem kell erőltetni a használatukat. Ha valaki nagyon érzékeny a higiéniára vigyen saját törülközőt. Így a személyzet is megvan kímélve a fölös munkától. Ha wc-re megyünk, tegyük rendbe magunk után mintha otthon lennénk, ne várjuk el, hogy megcsinálják helyettünk. Együnk-igyunk kedvünkre, de csak annyit tegyünk a tányérra, amennyit megbírunk enni, inkább többször forduljunk, mint egy halom étel landoljon a szemétben. Próbáljunk takarékoskodni. Segítsük ezzel egymást.

Mint már írtam és szerintem olyan sokan tapasztaltátok is nagyon gyorsan eltelik 3 nap. Nekünk ez volt a 3. napunk és még úgy éreztük, hogy maradtunk volna a közös összehangolódás jegyében. Voltak nagyon nehéz napjaink és ezeket át kellett vészelni együtt. A gyógyulás nem megy egyik napról a másikra, de hiszem, hogy sikerülhet. A gerincbetegség általános probléma, kevés mozgás, hanyag testtartás, helytelen cipekedés, rossz életminőség. Úszással, biciklizéssel és gyógytornával lehet segíteni rajta. A fájdalom enyhítésén pedig gyógymasszázzsal. A lényeg, hogy foglalkozni kell vele, mert sajnos, ha nem tesszük később csak rosszabb lesz. A teste mozgásban kell tartani. Folyamatosan használatba kell venni, hogy fitt legyen.
Vacsora és a szokásos limonádém