Minden nap Valentin nap 211/365

F e d e z z ü k  f e l  e g y ü t t
Mátra
Útinapló
Erdő közepén.

Az újdonság ereje, mert utazni jó.

Túráztunk.

„Cool Traveller NEVER SLEEP!‟ A jò Utazó soha nem alszik!‟ - Norina

Túraútvonal.

Ez történt tegnap

„Vándor túra

M á t r a s z e n t i m r e II.
Még csak ez a második napja, hogy a Mátrában vagyunk, de mégis azt hiszem ez az egyik legkedveltebb üdülőhelyünk, amit csak megnéztünk. A természet lágy öle és egy kacsa lábon forgó palota a nyugalom szigetén. Ez mind Mátraszentimre nekem.
A mai reggelt egy igazán laktató, tartalmas reggelivel indítottuk. Szokásos kávé, tea és egy nagy adag energia. Hiszen erre ma szükségünk is volt. Nem kis túrába vágtuk a fejszénket a szállásunkhoz közel található egy kis bolt is, ahol vettünk egy két útravaló apróságot, mint kenyér, alma, egy is vásárfia és némi nedű. Mikor fizetni szerettünk volna, világossá vált számomra, hogy a bankártyám nincs sem a helyén, sem a táskámban. Ezért mehettem vissza a hotelszobába. Aztán amikor visszaértem sikerült fizetni. Elindultunk. Végre. Alig haladtunk, nagyjából 150 méterre kerültünk az ominózus boltól, amikor is rájöttünk, hogy nem vettünk zsebkendőt így mehettem vissza még egyszer.
Mátraszentimrén a kocsmától indultunk Falloskút irányába a kék körúton a Mária kegyhely látnivalót érintve. Majd tovább haladtunk a Csörgőszurdok felé zöld csík jelzéssel. De itt a zergepaszta ösvényt választottuk és patak mellett sétáltunk tovább. Vándorforrásnál ittunk egyet a forrásvízből. Ágasvár részt kihagytuk a csörgő patak mentén a zöld négyzet mellett visszafelé vettük az irányt.
Hutahely pihenő. Visszafelé elhaladtunk az állatkert mellett, ahol kecskét etettünk.