2017. szeptember 14., csütörtök

Minden nap Valentin nap 209/365

Szép jó reggelt Neked, kedves Olvasó!

Én ma nagyon korán ébredtem. Kicsivel hajnali 5 előtt. Tudom rengetegen kelünk ilyen korai órákban, mégis azt mondom, hogy aki minden nap ekkor kel azt nem irigylem.

Emlékszem olyan időszakra a múltamból, amikor nem tudtam elképzelni, hogy ezekben az órákban is vannak emberek az utcán, hogy van, aki már serényen teszi a dolgát és jár kel a világban. Azokról nem is beszélve, akik éjszaki műszakban dolgoznak. Nekik talán még rosszabb, mert ha keveset is alszik valaki éjjel a hajnali kelés miatt, mégis alszik valamennyit. Viszont, aki dolgozik nem igazán teheti ezt meg és bevallom őszintén, hogy egyáltalán nem irigylem érte. Én képtelen lennék éjszaka dolgozni, nem bírnám, hogy nem alszok. Tényleg nem. Mondják: majd megszokod. Nem, nem hinném, hogy ezt meg lehet szokni. Persze nem vagyunk egyformák és elképzelhető, hogy vannak éjjeli bogár típusok, akik bírják a koránkelést. Na, én nem közéjük tartozom. Többnyire.

Az oka, hogy ma ennyire korán keltem, az, hogy utazunk. Újabb felfedezés vár ránk. És ez mindig felvillanyoz.

Valamiért, ha tudom, hogy kelünk valahova, mindegy mennyire kelünk korán a szemem magától kinyílik. Érdekes, nem?

Talán annak köszönhető, hogy mindig nagyon várom, hogy valami újjal találkozzam, mert ilyen szempontból elég nyílt vagyok. Már nézőpontból meg zárkózott, de az most nem is lényeg.

Szóval pihenni megyek. Relaxálni. Megnyugodni. Meggyógyulni. És hinni, őszintén hinni abban, hogy minden megoldódik.

A hétvége a kikapcsolódásról és a lazításról szól majd. 

Szeretnék a hátfájdalmamra igénybe venni egy gyógymasszázst. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy fájjon a derekam, azt hiszem. És, aki ezt tanultam, az tudja, hogy a masszázs teljesen más, mint a normál. Sokkal többet ad, sokkal több mindenre jó. Nyilván a kényeztető masszázs előnyei is megvannak, de az szerintem azért egy más kategória.

Azt is hallottam, hogy a gyógymasszázson kívül az egyik legjobb gyógymód az úszás így úszni is egész biztosan fogok. 

Igaz, hogy nem vagyok profi, talán nem is csinálom szabályosan, de a lényeg a vízben való mozgáson van. Aminek azért megvannak a jótékony hatásai. Izgalommal várom, hogy milyen változásokon megyek majd keresztül. 

A hétvége nekem erről szól majd: meggyógyulni és kivirulni. 

Érzetétek már, hogy el kell szakadnotok onnan, ahol mindennapjaitokat élitek?

Nos én most pontosan ezt érzem, vagy különben megbolondulok.

Már hosszú-hosszú ideje idén először nem voltam a nyáron külföldön.

Ezen a nyáron nem is igazán voltam sehol, csak a tavasszal kétszer Egerben.

Mert idén teleltünk, Németországban kezdtük az évet.

Aki olvas láthatta, hogy Eger lenyűgözött. Imádtam. fantasztikus város. Teljesen más vidék és stílus, mint ahol én élek, pedig a másik Bikavér hazája az én otthon. Valljuk csak szépen be mindketten azok vagyunk. Bikavér honosok. És ez nem baj, amíg a versengés egészséges.

Nos, a két Egri kaland után, most a Mátra következik.

Hotel Eger & Park****-ban és a Centrooms Park-ban töltött 2-2 éjszaka igazi ajándék volt. Szuperül éreztem magam és bármikor nagyon szívesen visszamennék, mert még mindig van mit megismerni azon a környéken. És mert az ételek felejthetetlenek, még az emberek is valahogy mosolygósabbak. Vagy csak más, mint itthon? Nem tudom, de azt igen, hogy nagyon élveztem, mert Magyarországon nyaralni jó. Fedezzük fel együtt. 

Most pedig irány a Hotel Narád & Park**** ! 

Mindenről beszámolok most, ahogy már megszokhattátok tőlem.

Én így búcsúztatom ezt az itthon töltött nyarat.

Viszlát nyár!
Norina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése